loading

Savageaircraft

Savage AIRCRAFT

CUB-S

Nejlepší ostruhové užitkové ULL letadlo CUB-S je výsledkem dvou let studií a spolupráce s některými z nejzkušenějších aktivních pilotů z aljašské divočiny, s cílem dodání LSA nebo experimentálního letadla, co nejvíce se blížícímu k perfektní užitkovému stroji pro vysoce náročné provozní podmínky, které by přitom splňovalo různé požadavky marketingu. Myšlenka ve skutečnosti, i když od počátku postavená na použití motoru Lycoming IO-320 u prototypu, byla vyvinout robustní a přitom lehký letoun, schopný dodat dobrý výkon s motorem Rotax 912 ULS, a zároveň dostatečně lehký, který uspokojí i ty nejnáročnější zákazníky, kteří musí dodržovat určitá omezení hmotnosti ve svých zemích. CUB-S pojme širokou škálu motorů, počínaje rodinou Rotax a včetně některých laděných úprav (Zlín turbo kit, Rotax RST, Rotax Edge Performance upgrade souprav…), a také italskou MW (130 a 150hp), UL Power, Lycoming IO-233 a Lycoming variant, jako motorů Titan ECI nebo Aero Sport Power. Aby zvládla uchycení takto výkonných a těžkých motorů, které nemohlo být řešeno pomocí ultralehkých skladových rámů pro Savage, posunula se Zlin Aircraft o krok dále a vytvořila CUB-S, což je zcela nový produkt. Společnost představila řadu změn konstrukce letadla. Několik z nich pochází ze zpětné vazby a zkušeností z nejkrajnějšího Bush létání, které je dnes naším referenčním bodem s ohledem na technickou vyspělost dosaženou během provozních zkušeností. Možnost kombinace všech spolehlivých a efektivních řešení používaných již u ostatních modelů rodiny Savage, nás vedla k výsledku silného mixu osvědčených řešení, což vede k celkově vyšší schopnosti, užitečného zatížení a výkonu, z části díky možnosti zpracování větší síly. Trup byl zcela přepracován a přepočítán: je delší než u jakéhokoli jiného letadla Savage; Nabízí více ocasní plochy pro lepší stabilitu, aby se potlačily větší kroutivé momenty; Je vybaven plně nastavitelným vyvažovacím systémem s maximální výchylkou; Nabízí možnost obrovského zavazadlového prostoru; Byl posílen pro instalaci těžších a výkonnějších motorů; Ergonomie a řízení byly zcela upraveny tak, aby se pilot PA18 Super Cub cítil úplně jako doma (stejné brzdové pedály). Křídla nabízejí stejný osvědčený profil, ale byla posílena, aby zvládla vyšší hmotnost. Mezi dalším nabízejí také palivové nádrže pro delší dolet a zvýšený povrch klapek. Zatímco je to ještě zábavné, bezpečné, robustní a snadno ovladatelné letadlo pro Vaše víkendové lety, každý CUB-S je opravdový plnokrevník, a nabízí tak kdykoliv možnost přistát na nejvyšším horském svahu nebo ledovci, dosáhnout i nejvíce izolovanou zasněženou vesnici, nebo to krásné tajné místo, které jste objevili, jako rybářské zátiší nebo pláž s jemným pískem, kde lze strávit celý den. Ať schopnosti letadla analyzujte z jakéhokoli pohledu, dojdete ke správnému závěru, že dobrodružství je nabízeno jako standardní vybavení: a dobrodružstvím máme na mysli také opravdovou zábavu, která je na konci dne tím nejcennější, co jste měli získat při investování do svého volného času. CUB-S dává ve vzduchu pocit důvěry, je extrémně stabilní, a pokud je dodán s výkonem, který si zaslouží, pak zazářit jako lovec rekordů. Pak pro piloty nabízí skutečně nové horizonty, jako vzlety na maximální hmotnosti na dráze krátké 81 stop / 25m nebo stoupání do 8,100 stop /2.500 m během pouhých 5 minut. Nesmíme zapomenout ani na cestovní rychlosti 112 mph (180 km / h) při 2500 otáčkách za minutu, ani na 31 "aljašské Bushwheels a 6" rozšířený podvozek. Nadšení tímto nekončí. Jsme ambiciózní a od samého počátku projektu je naším cílem dosáhnout určitého umístění ... již vedeme na trhu LSA pokud jde o poměr výkonu a hmotnosti až s působivým výkonem 1: 2,15 HP / kg (4, 7kg / hp). Ale my chceme víc, 1: 2. Ano, přesně tak: poměr výkonu a hmotnosti, aby byl v 1: 2 poměru. Práce probíhají také v tomto směru, což bude mít za následek Savage CUB-S "Valdez Edition". Moudrým stačí dané slovo ... CUB-S je opravdu úžasné LSA-experimentální-ultralehké ostruhové letadlo, s jedinečným výkonem kombinované s robustním a přitom stylovým drakem letadla, které nabízí více za méně, zaručuje větší přidanou hodnotu za Vaše peníze. A vždycky přináší dobrodružství. Pokaždé, když poletíte.

CHARAKTERISTIKA

  1. Motor:
    Lycoming IO-320 172hp
  2. Nádrž:
    95 litrů
  3. Vrtule:
    Catto composit dvoulistá 213cm
  4. Rozpětí:
    939 cm
  5. Délka:
    676 cm
  6. Výška:
    203 cm
  7. Plocha křídel:
    14,2 m2
  8. Hloubka křídel:
    156 cm
  9. Šířka kabiny:
    67 cm
  10. Šířka podvozku s buš pneu:
    223 cm
  11. Váha max. vzletová:
    600kg
  12. Váha prázdná:
    370kg
  13. Váha užitečná:
    230kg
  14. Zatížení:
    42,2 kg
  15. Max. přetížení:
    +6 -3 G
  16. Rychlost nepřekročitelná:
    209 km/h
  17. Ma. rychlost:
    193 km/h
  18. Cestovní rychlost 75%:
    180 km/h
  19. Stoupání solo pilot:
    10,7 m/s
  20. Min. rychlost plné klapky:
    55 km/h
  21. Dostup:
    5000m
  22. Délka pro vzlet:
    <18 m
  23. Delka pro přistání:
    <46 m
  24. Max. boční vítr:
    29 km/h